woensdag 23 december 2009

Pure hardcore zit m in je bloed



Hiphop en hardcore, dan denk ik aan dit soort nummers. Rauwe hiphop gemixt met schreeuwende gitaren en mensen in een pit die niet meer weten wat voor, achter of onder is. Maar nu heeft hiphop platenlabel Top-Notch DJ Promo binnengehaald. Op z'n minst verrassend te noemen. Ook Aux Raus had De Koning al binnengesleept maar daar kon ik me nog iets bij voorstellen. Promo is toch een gevestigde naam binnen de hardcore/gabber scene. Ik zie m niet snel een vette hiphopplaat produceren.
Moet ik toch mooi mijn mening bijstellen na het horen van Iemand Anders op de Extravaganza 4 mixtape. Vette lyrics, pompende beats met duidelijke gabbersound, ik zie mezelf er wel op los gaan. Gelukkig is de 'Boombox op duizend' EP van Promo meer van hetzelfde, keiharde bassen, spacende soundjes en hakkuuuuh!

1 opmerking: