vrijdag 20 augustus 2010

De video van iemand anders

Ik schreef er al eerder over, dj Promo bij het hiphoplabel Top-Notch. Vooral het nummer 'Iemand anders' met Sef vond ik toen al erg goed. Het nummer klopt gewoon qua opbouw, tekst en beats. Nu is er ook een clip bij gemaakt:



Een beklemmende clip. En een clip die vragen oproept, bij mij in ieder geval. Zou de jongen op de foto's dood zijn en ruimen de ouders nu zijn kamer op? Is oude man de jongen van de foto's en is hij nu iemand anders? Was Sef een gabber? Waarom worden er niet meer van zulke flyers gemaakt? En waarom was ik net iets te jong om dit zelf mee te kunnen maken? Had mij wel mooi geleken. Gelukkig hebben we de foto's nog.

4 opmerkingen:

  1. Tering. Wat een indrukwekkende clip. En dat nummer idem. Best wel heel goed eigenlijk... Ik heb geen antwoord op je vragen. Ik heb dezelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wellicht dat het voor Promo een afsluiting is van de hardcore periode waarmee hij bekend is geworden. Hij is nu iemand anders, de party's, de flyers en dergelijke is niet meer wat het geweest is. De ouders zijn Promo die zijn verleden opruimt...

    Mee eens, of sla ik de plank zo mis dat er geen hout te bekennen is

    Later Tim Clappers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gevonden, ergens gelezen of zelf bedacht? Toch blijf je wel de hardrode invloeden horen op de cd's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal zelf gevonden.

    Later Tim

    BeantwoordenVerwijderen